Časté dotazy
Dotaz: Jak lze objednat?
Odpověď: Objednat let můžete vyplněním objednávkového formuláře na stránce: https://letistechrudim.cz/objednavka-letu/. Nebo nám zavolejte na číslo +420 773 291 069 či napište na e-mailovou adresu objednavky@letistechrudim.cz.
Dotaz: Jaké jsou možnosti platby a předání certifikátu?
Odpověď: Nejjednodušší a nejrychlejší varianta je platba převodem na účet aeroklubu. Certifikát po připsání částky na účet zasíláme e-mailem ve formátu PDF. Druhou možností je osobní vyzvednutí certifikátu na letišti (na adrese Sečská ulice, č.p. 25, Chrudim). Tato varianta je zpoplatněna 100 Kč za vytištění a zalaminování certifikátu.
Dotaz: Jaká je doba platnosti certifikátu?
Odpověď: Platnost certifikátu je jeden rok od vydání a termín letu se dá domluvit kdykoliv v průběhu jeho platnosti.
Dotaz: Cena u letounu Cessna se vztahuje k počtu osob nebo k minutám letu?
Odpověď: Platí se doba letu, bez ohledu na počet cestujících. Na jeden zakoupený certifikát tedy můžou letět 1-3 osoby.
Dotaz: Jak si můžu domluvit termín letu?
Odpověď: Datum a čas letu si rezervujte alespoň 3 dny předem na emailu objednavky@letistechrudim.cz nebo telefonicky na čísle: +420 773 291 069 (pro motorové lety) nebo +420 773 291 079 (pro bezmotorové lety). Pokud se nedovoláte, ozveme se Vám brzy zpět.
Dotaz: Kdy létáte?
Odpověď: Lety pro veřejnost nabízíme především o víkendech a státních svátcích, kdykoliv během dne kromě 12. a 13. hodiny, kdy nemůžeme létat kvůli hlukovým omezením. Pro motorové lety jsme v letních měsících schopni zajistit termín i v týdnu po 16. hodině. Bezmotorové lety jsou náročnější na organizaci, kdy je potřeba spolupráce více lidí, kteří se ve všední den bohužel nemohou v takovém počtu na letiště dostavit.
Dotaz: Za jakého počasí?
Odpověď: Nízká oblačnost, déšť nebo silný vítr neumožňují let uskutečnit. Pokud by bylo nepříznivé počasí, pilot zodpovědný za provedení letu se Vám ozve a domluví s Vámi náhradní termín.
Dotaz: Co když zjistím, že se nemůžu v domluvený termín dostavit?
Odpověď: Nic se neděje, ozvěte se nám na telefonní kontakt uvedený v průvodních informacích k certifikátu nebo na e-mail objednavky@letistechrudim.cz a domluvíme s Vámi jiný termín.
Dotaz: Kde mohu na letišti zaparkovat?
Odpověď: Návštěvníkům letiště je k dispozici parkoviště před hlavní budovou – za stříbrnou vjezdovou bránou hned vlevo. Na přiloženém náhledu mapy v červeném rámečku. Zde je přímý odkaz na mapy.cz.
Dotaz: Je možná změna účastníka, jehož jméno je uvedené na certifikátu, za jinou osobu?
Odpověď: Ano.
Dotaz: Je možné délku letu prodloužit?
Odpověď: Ano, po dohodě s pilotem je možné motorový let prodloužit v ceně 150 Kč/min za letoun Cessna a 100 Kč/min za letoun Bellanca Citabria. Na místě přijímáme platbu pouze v hotovosti.
U bezmotorových letů velmi záleží na aktuálních povětrnostních podmínkách. Jsou-li příznivé, lze let prodloužit v ceně 20 Kč/min (týká se to pouze vzletu aerovlekem). Na místě přijímáme platbu pouze v hotovosti.
Dotaz: Je trasa letu předem stanovena?
Odpověď: Trasy letů nemáme pevně stanoveny, jde vždy o časové možnosti vzhledem k minutáži zakoupeného certifikátu, aktuální povětrnostní podmínky a případná omezení na zamýšlené trase. Konkrétní trasu si domluvíte až na místě přímo s pilotem.
Cessna 172 se pohybuje typicky cestovní rychlostí 180km/h a např. za 45 minut je možné obletět trasu cca 120km včetně rezervy, případně 240km za 90 minut letu. Zde naleznete naše tipy na trasy i s orientačními délkami trvání: https://letistechrudim.cz/priklady-letovych-tras/.
Dotaz: Nenapadá mě žádné věnování, můžete mi poradit?
Odpověď:
- Vzhůru do oblak!
- Přejeme krásné narozeniny. Šťastný let a hladké přistání!
- Čtyřicítka je tu teď, tak nasedej a hned leť!
- Šťastný let do další čtyřicítky!
- Pro jiný úhel pohledu na svět.
- Je dobré mít občas hlavu v oblacích…
- Všechno nejlepší k Tvým kulatinám. I když Ti je už 40, nezoufej, chce to nadhled! A co třeba rovnou z ptačí perspektivy?
Dotaz: Jak vypadají vaše certifikáty?
Odpoveď:
Dotaz: Pro platbu rád využívám QR kód. Je to možné i u vás?
Odpověď: Ano, možné to je – využijte obecný QR kód pro platbu na náš účet, nezapomeňte však vyplnit variabilní symbol, abychom Vaši platbu mohli identifikovat:
Pokud byste měli jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte se na nás obrátit.