-
Cessna F172M Skyhawk
Populární americký letoun (licenčně vyrobený ve Francii) pro 4 osoby (pilot + 3 cestující), vhodný pro leteckou turistiku i delší cestování, po celém světě létá více než 43 000 letadel tohoto typu, cestovní rychlost 170 km/h. V našem aeroklubu je převážně používána pro výcvik a lety pro veřejnost.
-
L13 Blaník
,,Legenda jménem Blaník” – tak mnozí přezdívají doteď nepřekonanému školnímu větroni, určenému především pro základní výcvik pilotů kluzáků. Tento kluzák je dvoumístný s maximální klouzavostí 28:1.
V našem aeroklubu působí jeden tento stroj, je využíván k pokračovacímu výcviku a pro lety pro veřejnost.
V našem aeroklubu působí jeden tento stroj, je využíván k pokračovacímu výcviku a pro lety pro veřejnost.
-
Schleicher K7
Kluzák německé výroby (Schleicher GmbH & Co.) určený jako dvojmístný školní stroj (pilot + 1 cestující). Velice příjemný a nezáludný letoun s maximální klouzavostí 1:27, který Vás zasvětí do tajů bezmotorového létání. Další informace například. V našem aeroklubu je používán převážně na základní výcvik.
-
VT-16 Orlík
Tento jednomístný hornoplošník (1 pilot) s klouzavostí 1:32 ve své době podstatně zvýšil úroveň sportovních výkonů. Nechte do sebe vdechnout plachtařské kouzlo 60. let..
-
VSO-10 Gradient
Samonosný hornoplošník vyvinutý Orličanem Choceň v druhé polovině 70 let, kterému se neřekne jinak než Vosa. Jedná se o jednomístný (1 pilot) stroj určený pro zlepšení výkonů plachtařů s maximální klouzavostí 1:36.
-
Standard Cirrus
Jednomístný (1 pilot) středoplošník německé konstrukce společnosti Schempp-Hirth z počátku 70. let s maximální klouzavostí 1:38.5. Tento standard class stroj, používaný k přeletům a k reprezentaci našeho klubu na závodech určitě nepřehlédnete.
-
Standard Cirrus
(Tento stroj je v soukromém vlastnictví.)
-
ASW-15
(Tento stroj je v soukromém vlastnictví.)