Cessna F172N Skyhawk (OK-CHR)
Cessna je populární americký letoun pro 4 osoby (pilot + 3 cestující), vhodný pro leteckou turistiku i delší cestování, po celém světě létá více než 43 000 letadel tohoto typu, cestovní rychlost 170 km/h. V našem aeroklubu je převážně používána pro výcvik licence PPL a seznamovací lety pro veřejnost. Tento kus byl licenčně vyroben ve Francii.
Bellanca Citabria 7GCBC (OK-LOL)
Citabria je jednomotorový dvoumístný letoun americké výroby s ostruhovým podvozkem. Oblíbený letoun pro cestování stejně jako pro letecký výcvik. Motor o výkonu 160 koní zajišťuje cestovní rychlost až 200 km/h. Letoun využíváme i při vlekání kluzáků a bannerů.
Evektor EuroStar SL (OK-BUM22)
Dvoumístné ultralehké sportovní letadlo poháněné motorem Rotax o výkonu 80 koní. Ideální stroj pro poznávání krás naší republiky z výšky nebe letecký výcvik ULL díky svým nezáludným vlastnostem.
Tulák Tul-1 (OK-BUU14)
Dvoumístný vzpěrový hornoplošník s dvoukolovým podvozkem a ostruhou. Celodřevěné dvounosníkové křídlo s vztlakovými klapkami a překližkovou torzní skříní zajišťuje stabilní letové vlastnosti. Trup z ocelových trubek s kabinou pro dvě sedadla vedle sebe.
Blaník L-13 (OK-5710) a L-13A (OK-7125)
,,Legenda jménem Blaník” – tak mnozí přezdívají doteď nepřekonanému školnímu větroni, určenému především pro základní výcvik pilotů kluzáků. Tento kluzák je dvoumístný s maximální klouzavostí 1:28.
V našem aeroklubu působí dva tyto stroje, které jsou využívány k základnímu výcviku a seznamovací lety pro veřejnost.
V našem aeroklubu působí dva tyto stroje, které jsou využívány k základnímu výcviku a seznamovací lety pro veřejnost.
Standard Cirrus (OK-5777)
Jednomístný (1 pilot) středoplošník německé konstrukce společnosti Schempp-Hirth z počátku 70. let s maximální klouzavostí 1:38.5. Tento standard class stroj, používaný k přeletům a k reprezentaci našeho klubu na závodech určitě nepřehlédnete.
Standard Astir II (OK-0323)
Jednomístný (1 pilot) středoplošník německé konstrukce společnosti Grob z počátku 70. let s maximální klouzavostí 1:37. Tento standard class stroj, používaný k přeletům a k reprezentaci našeho klubu na závodech určitě nepřehlédnete.
Orlík VT-16 (OK-3902)
Tento jednomístný celodřevěný hornoplošník (1 pilot) s klouzavostí 1:32 ve své době podstatně zvýšil úroveň sportovních výkonů. Nechte do sebe vdechnout plachtařské kouzlo 60. let.
Horkovzdušný balon (OK-1017)
V našem klubu máme i horkovzdušný balon s košem pro 2 osoby plus pilot. Tento je využíván především pro poznávání krás železných hor prostřednictvím seznamovacích letů.