Motorové

  • Cessna F172M Skyhawk

Populární americký letoun (licenčně vyrobený ve Francii) pro 4 osoby (pilot + 3 cestující), vhodný pro leteckou turistiku i delší cestování, po celém světě létá více než 43 000 letadel tohoto typu, cestovní rychlost 170 km/h. V našem aeroklubu je převážně používána pro výcvik a lety pro veřejnost.

 

[cml_media_alt id='3393']DSC_0277[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3396']DSC_0291[/cml_media_alt]

 

 

  • Zlin Z-126 Trenér 2 (C-105)

Legendární trenér, letadlo české provenience, obsazení pilot + 1 pasažér, letadlo skvělých letových vlastností s nadčasovou konstrukcí, cvičný letoun československého letectva. Dovolí vám zažít atmosféru létání vojenských pilotů 60. a 70. let. Cestovní rychlost 150 – 160 km/h. V našem aeroklubu je používán převážně pro výcvik.


[cml_media_alt id='3408']img_2864[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3409']1734745[/cml_media_alt]

 

 

  • Zlin Z-226 MS (C-205)

Silnější verze „stopětky“, pilot + 1 pasažér, silnější motor dává dvěstěpětce celkově živější charakter, slušné výkony stoupání a cestovní rychlost ocení řada z Vás (stoupání 6,2 m/s, cestovní rychlost 190 km/h). V našem aeroklubu je používán převážně pro vlekání větroňů a transparentů.


[cml_media_alt id='3395']DSC_0285[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3405']DSC_0352[/cml_media_alt]


Ultralehké

 

  • ULL – Samba XXL

Ultralehký letoun českého výrobce DISTAR AIR, provozovaný jako sportovní létající zařízení, s motorem Rotax 912,
pro 2 osoby (pilot + 1 cestující), vhodný pro leteckou turistiku, s cestovní rychlostí 180 km/h. V našem aeroklubu je používána na výcvik, leteckou turistiku a v případě vhodných podmínek i pro vlekání větroňů.

 

[cml_media_alt id='3411']samba_3[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3410']samba_1[/cml_media_alt]


 

Bezmotorové

  • Schleicher K7 

Kluzák německé výroby (Schleicher GmbH & Co.) určený jako dvojmístný školní stroj (pilot + 1 cestující). Velice příjemný a nezáludný letoun s maximální klouzavostí 1:27, který Vás zasvětí do tajů bezmotorového letání. Další informace například. V našem aeroklubu je používán převážně na základní výcvik a lety pro veřejnost.


[cml_media_alt id='2776']IMG_4769a[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3412']kacko_1[/cml_media_alt]

 

  • Twin Astir

(Tento stroj je v soukromém vlastnictví.)
Grob G 103 Twin Astir je dvoumístný středoplošný kluzák kompozitové konstrukce, vyvinutý v sedmdesátých letech 20.století německou společností Grob Aircraft AG, jako dvoumístná verze jednomístného kluzáku G 102 Astir. Dvoumístný větroň, používaný k pokračovacímu výcviku a termickému létání. 
[cml_media_alt id='3413']12346773_10205361039292831_1587770932_n[/cml_media_alt]

 

 

  • VT-16 Orlík

Tento jednomístný hornoplošník (1 pilot) s klouzavostí 1:32 ve své době podstatně zvýšil úroveň sportovních výkonů. Nechte do sebe vdechnout plachtařské kouzlo 60. let..

 

[cml_media_alt id='3391']DSC_0265_hdr[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3407']lkcr-galerie-577big[/cml_media_alt]

 

 

  • VSO-10 Gradient

Samonosný hornoplošník vyvinutý Orličanem Choceň v druhé polovině 70 let, kterému se neřekne jinak než Vosa. Jedná se o jednomístný (1 pilot) stroj určený pro zlepšení výkonů plachtařů s maximální klouzavostí 1:36.


[cml_media_alt id='3400']DSC_0332[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3403']DSC_0347[/cml_media_alt]

 

 

  • Standard Cirrus

Jednomístný (1 pilot) středoplošník německé konstrukce společnosti Schempp-Hirth z počátku 70. let s maximální klouzavostí 1:38.5. Tento standard class stroj, používaný k přeletům a k reprezentaci našeho klubu na závodech určitě nepřehlédnete.


[cml_media_alt id='3386']DSC_0248_hdr[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3406']dsc_0564[/cml_media_alt]

 

 

  • Standard Cirrus

(Tento stroj je v soukromém vlastnictví.)

[cml_media_alt id='3398']DSC_0303[/cml_media_alt]   [cml_media_alt id='3392']DSC_0273[/cml_media_alt]

 

 

  • Ventus C

(Tento stroj je v soukromém vlastnictví.)